Busy Busy Busy *Sangat*

Assalamualaikum
Hello

Amaran ! Gambar tiada kena mengena dengan ENTRY. Mekasih :)


Ya, seperti mana tajuk Entry yang di atas. Aku sekarang ni teramatlah busy. Ya Busy ! *Busy lah sangat ! >.< ... Acctually malas nak update belog ni sebab taktau nak menaip apa. Jari ni tatau dah nak menari pesyen apa. Hoho ! Mana dengan nak exam lagi tak beqapa haqi ni. Study haram satu pon belom. Kejadahnya la. *alamak. kenapa bahasaku semakin kasar? Oh Tidak* !!! Doakan kejayaan SAYA pelis Yaaaa ! Wuhuuuuuuu~ Y.Y|||

Sabtu lepas (22/9/2012), My lovely Sekul jadik Tuan Rumah untuk Pertandingan Drama Komsas Sekolah Menengah Peringkat Negeri Kedah 2012. Atudiaaaa. Full aku bagi nama :)
Hari tu aku jaga pendaftaran. Tiba-2 pulak aku TERjadi penjaga MASA. Fulamak ! Jadi penjaga masa pon nak habaq kat oqang. Pelis la Zati. Hoho. APA ingat SENANG ka nak jadi PENJAGA MASA tu? huhu. Terketaq-2 cek. Gahahaha ! Tapi best. Pengalaman pada oqg yg tak peqnah tau nak buat menatang haram apa pon. Kukuku ~

Apa-2 pon. Tahniah pada Sekolah yg Menang. SMK POKOK SENA *betoi dak tataunama sek ni? xD*. Anda memang terbaik Lah !. Saya suka. saya suka. HAHA ! Tapi TAHNIAH kepada SAYA. Tanpa saya anda mungkin KALAH. HAHAHAHHAA. GILA ka apa aku ni? Ngeeeee ! Gurau SAJA. Peace ! (^.^)v

P/s : Malangnya Gambor takdek. Tengah tunggu Uploader gambaq upload kat smkah foto page nanti. Haha. Nanti cek update lain entry ni kalo gambaq da ada. Hoho ! Babai !

Assalamualaikum
Salam sayang, 
NurIzzatie~

Comments

Popular posts from this blog

Indahnya Cinta

Bukit Merah Sahaja Mampu