Pesta Konvo UUM 2012


Assalamulaikum
Hello

Wahhh ! Untuk pertama kalinya aku dapat masuk dewan Besar UUM *aku tak ingat nama dewan tu. Ekekke :3. And boleh tengok Siswa Siswi kat sana KONVO. Erm... Apa yg syioknya bagi aku senaqnya. Depa punya muzik background tu. Haha. Orkestra ada. Main angklung la. Alat mainan Tradisional la. AKU SANGAT SUKA ! Huhu. Teringat memori indah bersama pasukan Pancaragam masa sekolah Rendah dulu. Huahuahua :'(

Masa lepas habis Konvo sesi pertama tu, kami keluar dari dewan pastu kakak-2 and abang-2 kat sana jaga kami macam budak SEKOLAH RENDAH. Takut nanti hilang. Wehehehe. Mekasih ler yo? :))) 
 
Apa-2 pun tahniah kepada Graduan. Semoga sukses dunia akhirat okay? :)

Meh tengok gambaq yg Saya snap. 
AMARAN. Gambar tersangatlah BURUK ! Muahahahaa !

 Terasa macam ambik gambar dekat paper jea. =..=''

Kouir *taktau cemana nak Eja =.=''

Orkestra (ayo cik Siti sama itu Apek) Haha. *lagu dalam Ali Baba tuh.

Konvo-2

Woooo
Istirehat Sejenak. Eh? :D

Enjoy.



Fuhhhh !

Aaaaa. Best-2.

Yoo. Sempat lagi berposing :)

Kusyukkah Anda Aien? xD

Yoshhh !


Luaq Dewan :)

Otw nak p makan.

Tu dia Dewan apa Shah ntah. Heee :P

Bonga. Bonga Taik Ayam. Hahaha

Alamak ! Afro mai mana nih ?! Haha



End of the Story. Tu je lah haqi ni. Ermmmmm. tapi kannn~

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Dalam dok syiok-2 jugak p pesta Konvo tu. Aku TERtiba jea Tersentak Hati Perasaan Jiwa serta Raga bakoi semua ada. Wuhuhuhu. Kawan baru aku ni buat aku Qasa aku ni Bodoh gila ! Haha. Nak-2 lagi bab-2 agama. Hal DUNIA ni. Aku langsung macam tak ambik taw ! Hergh !!!! Bila baca apa-2 pon pasai DUNIA ni. Qasa macam tadak effect kat aku. Kalau ada pon sat sangat ja kesan tu !

Pikiaq-2 balik. Aku baru sedaq, Yang aku sememangnya Jahil tentang DUNIA ni. I've to change ! Immedeatly . ,before I'm getting worse. 

Ya Rabb, Please take Care of me. Don't let me FALL from Your side. 
Bawalah kepadaku seorang yang dapat membimbingku ke jalan Mu ya Allah !
Aku Hanya Seorang Insan yang lemah. 

Assalamualaikum~ 
 
 





 

Comments

Popular posts from this blog

Indahnya Cinta

Bukit Merah Sahaja Mampu