Selamat Datang 2015

Assalamualaikum semua. :)

Ini post pertama tahun 2015. Dah dekat setengah bulan Januari baru wish Selamat Datang 2015. Haha.
Busy lah konon lama tak update blog. Eleh.
Padahal malas nak menulis.
Hmm. :(
Otak dah tak bekerjasama memberi idea untuk menulis.
Sedih. :'(

Ini pun gagahkan jugak kepala otak memerah idea nak menulis.
Saya rindu berbloging. Wuhuuu~ TT,.TT

7 Januari haritu dah tamat Sem 1 kat USM. Alhamdulillah.
Banyak benda baru belajar. *cliche gila ayat* xD
So, sekarang ni cuti sem. Yeaaa!
Petang-2 mak ajak p mengail ikan kat sungai belakang rumah. Haha.
Syok pulak dapat anak ikan puyu banyak. Kikiki~

Pastu, pagi-2 tolong mak kat kedai kecik dia jual nasi lemak.
Tapi pagi tadi terbabas tidur. Err. Ampun mak! Tersengaja. Haha. 

Malam pulak, lepak-2 tengok tv.
Pastu tengah kembalikan balik mood membaca.
Aku tak tau la keana p mood membaca aku sejak dua menjak ni.
Hmm. :(

Sebab tu otak tak berkembang.
Kosong ja otak ni tiada ilmu yang disuapkan.
Kesian awak kan otak, sebab tuan awak buat awak macam ni.
Saya minta maaf Otak! Tsk.. TT,.TT

Saya janji akan banyakkan membaca balik.
Tolong bantu saya juga ya Otak!
Wuhuhuhu~

Okay lah. Stop sini dulu.
Nanti update lagi.
InsyaAllah.

Thankyou pada yang membaca.
Ya, aku tahu ada yang membaca.

Wassalam.

Comments

Popular posts from this blog

Bukit Merah Sahaja Mampu

Indahnya Cinta