Semester Break

Assalamualaikum w.b.t
dan Hai semua. :D

Tadi nak letak tajuk entry ''Cuti Sem''. Tapi macam tak komersial pulak. So, saya letak lah tajuk Semester Break. *Puiiiih*

Jadi, cuti semester saya dah mula lama dah. 8/1/2015 hari tu lagi dah mula. Eksaited gila exam habis awai. Tengok orang lain dok struggle lagi nak menjawab paper. Kita dah boleh pulang dengan riang ria. Lepas tu dok hingaq kat member yang exam tak habis lagi. Bapak kuqang ajaq perangai. Haha. Maaf. Maaf. :D

Jadinya, cuti semester saya dah berlalu hampir dua minggu. Sepanjang cuti ni, nampaknya diri ini tidak mendatangkan hasil kepada diri, keluarga mahupun negara. Errr. ._.''

Seriously, I really hate that.
Macam mana nak berbakti kat diri sendiri nih.
Banyak kali gila soalan ni saya tanya kat diri sendiri.
Namun, hampa. Jawapan masih tak terlihat.

Dengan itu, saya luahkan kat blog ni.
See, apa yang terluah pun tak ketahuan hala.
Pendahuluan, isi, huraian, tak kena dengan tajuk entry.
Sungguh, teknik penulisan aku dah makin teruk.
Sudah lah sedia teruk,
Makin teruk pulak jadinya.
Ni sebab sel-sel otak tak berhubung lah ni.

Sedih sungguh rasa di hati ini.
Okay bye.
Tsk~

Wassalam.

Comments

Popular posts from this blog

Bukit Merah Sahaja Mampu

Indahnya Cinta