#2 Biar Jari Berbicara


Assalamualaikum
Hello


Alhamdulillah. Dah seminggu masuk Tahun baru 2013. Selamat Tahun Baru ! HAHA ! 
Dah masuk tahun baru ni, banyak lah cerita baru kot? Almaklumlah, baru bukak sekolah kan?! HOHO !
Well, there is something intresting(to me la) that I want to story mory sikek :3
So, tanggal 1/1/2013. Satu permulaan hari sekolah sesi 2013 berjalan lancar. Cikgu still cikgu lama :3
Just tukaq soqang cikgu. MUET ! Oh, thats cool isnt it? *haih. aku tataw apa nak meqapu* -.-

  Apa yg aku nak cerita sebenaqnya, classmate aku semua ni dah sepakat lantik aku jadi KETUA depa. Wahhh! Bangga sat. -.-
Whatever lah >,< . Hakikatnya, aku mana peqnah pegang Jawatan tu !
Dah la tugas tu beqat. Aku dah la tak beqapa qajin ! Cehh ! 
Lingkup kelas tu jangan salahkan Ibu Mengandung naaa. Haha.
Nasib hampa la haih dapat Ketua yg sangat Berdedikasi sebegini ! HOHO ^0^

Fist reaction aku masa dapat tau aku dilantik Ketua Tingkatan lebih kuqang macam ni lah.

 Then, lepas kompem aku jadi Ketua nya. This is my reaction =.=





HAHA !
Tapi lama-2 tu dah agak OKAY lah sikit. Takpa lah. Belajaq dari pengalaman. Kan???? ^^,
SELAMAT BERTUGAS NUR IZZATI !
BABAI ! Assalamualaikum ! :)

   
 
  
   

Comments

Popular posts from this blog

Kerjaya Lepasan Ekonomi STPM

Selasa yang Basah