Warkah Cinta







 Hari ni aku baru habis tengok cerita Warkah Cinta. Biasa la, mana ada Astro-astro ni ha nak tengok TV Al-Hijarh tu :'/. So, aku terpaksa lah download :) Thanks to Uploader sebab upload cerita ni. Tak sia-sia aku tertengok Warkah Cinta ni. Hehe :3

Dalam masa kurang daripada seminggu aku dah habis tengok cerita ni. HOHOH. Warkah Cinta ni diadaptasi daripada novel Warkah Cinta Berbau Syurga karya A. Ubaidillah Alias. So, aku jumpa sinopsis novel sahaja, dramanya pandai-pandai la hampa cari sendiri. Well, kalau hampa nak baca sinopsis cerita ni, boleh baca dekat sini .


Yang ni barisan pelakon-pelakon
yang berlakon dalam drama bersiri Warkah Cinta

Bila tengok cerita ni jadi malu sendiri. Berkira-kira dalam hati, bilalah aku nak berpakaian labuh macam depa ni. And selama ni dok mengharapkan sangat seorang suami yang beriman, pembibimbing lah kononya, padahal diri sendiri. HAMPEH. Sobs-2 :'( #MALU# Sombong gila selama aku hidup dekat muka bumi Allah ni. Astaghfirullah. Moga Allah memberkati Hidup ini.

Walau apa pun, aku suka lagu tema cerita ni. :)
''Selama-lamanya Kelembutan tak akan Kalah dengan Kekerasan''


Sekian Wassalam :)
Selamat menononton!





Comments

Popular posts from this blog

Bukit Merah Sahaja Mampu

Indahnya Cinta