Time To Be More Serious







Tahun ni terasa sangat Busy dengan kehidupan dekat sekolah mahupun di rumah. Penggal dua ni sangat busy dengan tugasan luar PBS yang sangat lah mencabar kementalan dan fizikal diri yang lemah ini. There is two assignment to be done in just two months, and I've never have the issues for the assignment ! Ohtokkae ?

Kelas lain dah mula buat dah. Aku terkontang-kanting lagi. What should I do? Oh God ! I must be more serious this Year. I'm just keep wondering, how is the life in University, isn't that really though ?

I have to done this PBS for sure. Hope I can do it well. Ahh, tak tau lah, baru tahap sekolah. Cikgu masih bagi gambaran macam mana nak buat benda-benda ni semua. Kalau U, hah ! Jangan harap lah kau nak dapat :)

Well, nevermind. I think I can do it ! Much-much more better ! InsyaAllah.
Yes. Be More Serious ! Be more Matured !

Comments

Popular posts from this blog

Indahnya Cinta

Bukit Merah Sahaja Mampu