Bukit Merah Sahaja Mampu

Bismillahirrahanirrahim. Assalamualaikum.

Kalau bulan lepas keluar ke Bukit Bendera. Hari ni keluar ke Bukit Merah, Perak. Gitu~ Orang lain sibuk dengan minggu setadi. Yang mengkome ni sibuk dengan main ayaq. Release tension katanya. Okaylah. Release jugak lah. Main-main ayaq macam kekanak yang baru masuk darjah satu gitu~ Bhahaha.

Perjalanan cuma ambil masa lebih kurang 1jam. Bertolak pukul 9 lebih macam gitu. Dalam pukul 11 dah sampai. Masuk, beli tiket. Lepas tu apa lagi. Moh kita terjun! Ahak! Memula masukdekat kawasan pantai. Weee~ tempat yang aku hampir-hampir lemas dulu. KohKoh.

Lepas tu naik, main gelongsor. Ya Allah, aku gayat gila naik gelongsor tu. Tapi best! Haha. Sampai bawah dah tak rasa kaki. Lembik. Bhahahaha. xD Tapi, aku kagum. Cekal gila hati bebudak ni bila si Epa ajak naik naik menatang 'V' tu. Aku yang tengok dari bawah ni pun dah rasa kecut perut. Aje je nye gile la aku nak naik menatang tu. Memang tak lah. Aku takut tinggiiiiiii~! Ahahaha. Aku dengan Farah cuma memerhati. Lantak kome lah nak naik. Aku takmo! TTvTT

Sudah ah, malas nak karang panjang-panjang malam ni. Nak letak gambar sahaja. :*

Cerita pagi tadi. Proses buat sandwich tuna untuk bekal katanya. KohKoh. 

Dah sampai! Eksaited. Eksaited!
Let us Take a Picture first. Perkara Biasa~
Okay. Sekarang tiba masanya kita lihat kanak-kanak riang ria bermain air.

Sedap sungguh boleh menyelam macam ni. KohKoh.

Ikiaq jahat!

Happy nya depa. :*
Sudah. Aku takmau letak banyak-banyak. Nanti berat belog I tau. *Yang tu ja nampak senonoh pun* xD Hoho. By the way, Thanks to Farah yang sudi bawa kanak-kanak riang ni main ayaq dekat WaterPark Bukit Merah tu. Lama dah I tak p situ. Last p masa darjah tiga. Kohkohkoh.Thanks to Dayah yang mencetuskan idea untuk p ke Bukit Merah. Entah pasaipa dia tiba-tiba mention Bukit Merah masa dok sembang-sembang. Lulz~ Thanks to Ika, Epa, Mira sebab kita sentiasa keluaq bersama berenam. Moga kita selalu macam gini lah. :* Lepas ni susah dah kot nak lepak sekali. Almaklumlah, I ni dah dihalau. Wakaka.

Okay bye. :*

Comments

Popular posts from this blog

Indahnya Cinta