Kali Pertama: Puasa di Tempat Orang

Bismillahirrahanirrahim. 
Assalamualaikum.

Lagi tiga hari bulan puasa nak datang menjengah kita umat Islam. Insyaallah banyak keberkatan yang akan hadir bersama. Sama-sama lah doakan ya dengan keadaan Malaysia yang mungkin dah hilang sikit keberkatan di dalamnya. Em..

By the way, tahun ni merupakan tahun yang pertama kali yang membuatkan aku menyambut puasa dekat tempat orang. Kalau sebelum ni memang dekat rumah lah sebab aku tak pernah stay asrama pun. So, rasa syahdu tu lain macam lah. Cewah. Poyo ja. Insyaallah aku kuat kot. Hahaha.

Insyaallah nanti aku update untuk 5 hari berpuasa di bumi USM, Penang ni. Haha, yeah. Lima hari ja aku puasa kat sini. Lepas tu cuti sem. Yihaaa! 

Okay lah, tu ja lah kot. Okay bye~
Assalamualaikum. :)

Comments

Popular posts from this blog

Indahnya Cinta

Bukit Merah Sahaja Mampu