STPM 2013

Bismillahirahmanirrahim.
Alhamdulillah. Segala puji-pujian hanya bagi Allah.

Assalamu'alaikumu sahabat semua. :)
Alhamdulillah, hari ni result STPM 2013 dah dikeluarkan. I'm the one of the candidate. Alhamdulillah, ramai yang dapat keputusan yang cemerlang. Dengar kata keputusan keseluruhan di seluruh Malaysia meningkat  berbanding tahun sebelum. Kiranya, sistem baharu ni okay lah kot. Hihi.

Alhamdulillah, my school pun antara terbaik daerah. Syukur-syukur. Ada 35 orang dapat 3.00 above. Pun meningkat berbanding tahun sebelum. While 2.00 above pulak 66 students. And I was like Whoaaaa! Impressive! Tak sangka. Pandai rupanya student-student STPM SMKAH ni. Hewhew. :3

Tahniah kepada semua calon-calon STPM 2013 SMKAH yang cemerlang resultnya. Ingat. itu semua Allah yang bagi ya. Jangan lupa berterima kasih tau. Huhu~  Pada yang result 'okay-okay' tu,  In Shaa Allah, rezeki kita dimana-mana. "Dimana ada batang mati, di situ ada cendawan tumbuh." Tak gitu? :3

Kepada family tersayang, terima kasih mendoakan adik. Mak, abah. Domo arigatou. Ini ja yang adik mampu buat. Terima je lah seadanya ya. Haha.

Kepada guru-guru yang saya sayang. Terima kasih kerana sabar mengajar kami. Sabar melayan karenah kami. Terima kasih juga di atas teguran yang memang saya tak akan lupa. Hehe. Dekat blog ni saja la yang saya mampu ucapkan. Cause I'm really a shy girl. KihKih. xD

Kepada sahabat saya. Perjuangan kita dekat sekolah dah habis. In Shaa Allah, kita masuk U beramai-ramai okay? Hoho. Mekasih ada disisi aku selama ni. Cewah. *geli jugak masa aku taip ni* xD Kenangn dengan hampa, tak akan aku lupakan.  kihkih. ^^,

TERIMA KASIH SEMUA!

Apa-apa pun, result penuh saya akan keluar bulan depan. Lambat lagi. Hihi.
Tahniah semua yang cemerlang. Yang 4flat Yang 4A. Yang 5A
Jangan lupa buat sujud syukur okay?

Bersyukur di atas segala nikmatNya.  In Shaa Allah. :)
Wassalam. ^^,




Comments

Popular posts from this blog

Indahnya Cinta

Bukit Merah Sahaja Mampu