Tambah Pendapatan Dengan 8Share



Assalamualaikum! :D
Apa itu 8share? Oh. Aku nak cerita pun tak pandai. So, dipendekkan cerita. 8share ni asal nama dia Says. Atas beberapa sebab tertentu Says ditukar kepada 8share.

Macam mana boleh dapat duit dengan 8share? Okay. Mudah saja, cuma daftar dulu. Nak daftar masuk SINI ye anak-anak. Now, meh hamba nak terang sikit-sikit apa yang hamba faham, sebab hamba pun baru nak geledah-2 8share ni. Hoho.

Macam mana 8share boleh bagi kita duit adalah dengan cara kita share sesuatu maklumat di bawah share.
Tengok gambar ni..


Okay, yang dihighlight tu SPECIALS. Melalui specials tu la kita akan dapatkan apa-apa maklumat yang menarik untuk kita share dekat orang lain macam dekat Facebook, Twitter, Blog pun boleh. Duit akan kita daat sekiranya ada orang lain yang klik apa yang kita share tu. Orang yang klik tu kita panggil Unique Visits (UV). Setiap satu klik oleh UV yang berbeza, kita akan dapat 2 kupang (20sen).

8share ni sangat mudah. Daftar secara percuma, tak payah keluarkan apa-apa modal pun. Yang penting RAJIN dan TELUS. Jangan nak fikir buat jalan mudah. Jangan sesekali paksa orang lain untuk klik apa yang kita share tu. Jangan buka akaun banyak-banyak semata-mata nak klik. Tak berkat nanti. Huhu. Kita bekerja untuk orang tau. Orang bayar kita. So, buat kerja dengan jujur.

Hamba baru join 8share ni masa bulan 10 lepas. Setakat ni alhamdulillah ada la jugak sikit. Sebab baru mula aktif share-share ni. Hoho, ni income yang hamba dapat setakat entry ni ditaip.



Itu je lah, maaf, Aku tak pandai nak elobrate jadi ayat yang bombastic nak bagi hampa paham. Kalau hampa tak paham. Hamba mintak maaf. Okay? Mintak maaf lagi sekali sebab gambaq kecik sangat. #sigh -_- Kalau ada apa-apa nak tanya tinggalkan komen. In Sha Allah, hamba akan bantu. Daftar dulu, pelan-2 kita belajar. Haha~ :D

Lagi sekali, kalau nak daftar masuk SINI. Orait?

Sekian, Wassalam.

Comments

Popular posts from this blog

Bukit Merah Sahaja Mampu

Indahnya Cinta